CGN LIVE WEBCAST 2017
Laatste Finals Nieuws:
- Bedankt voor een geweldig CGN Seizoen!
- Stille kracht en eigen geluid gehuldigd
- Percussion en Winds vol energie en emotie in Eindhoven
- Kampioenen op tiendes bij de Colorguards
- Winds en Percussion Prelims: Hogeschool entertainment
- Zinderende spanning in CG Prelims in zonnig Eindhoven
- Nieuw: je eigen CGN Championships groepsfoto
- CGN Championships: wat is waar voor wie?
- CGN wisselt de trofeeen in
- Reserveer vanaf nu je plek in de CGN Webcast
- De planning van de voorbereiding van de CGN Championships
- Jouw Succeswens in Programmaboek 2017!
- Eerste Vak CGN Championships al uitverkocht


Voor meer Finals nieuws klik hier.




Klik hier voor het programma.

Veelgestelde vragen:
  1. Er staat toegang voor 3 dagen. Duurt de webcast drie dagen?
    Nee, de webcast is op zaterdag 25 maart en duurt van 8:45 tot het eind van de avond. Na de retreat stoppen we met de uitzending. We hebben drie dagen toegang gegeven om zeker te weten dat iedereen kan kijken, omdat we niet zeker zijn hoe het met verschillende tijdzones zit. Om te voorkomen dat we vragen krijgen van mensen die zaterdagochtend niets kunnen zien, geven we 3 dagen toegang. Helaas is de webcast niet terug te kijken of terug te spoelen. Je kunt dus echt alleen op de dag zelf live kijken.
     
  2. Kan ik op meerdere apparaten tegelijkertijd de webcast bekijken?
    Nee, na aanschaf van een abonnement wordt deze aan het opgegeven mailadres gekoppeld. Je moet inloggen voordat je kunt kijken. Zodra je op een ander apparaat inlogt, word je uitgelogd op het eerste apparaat.
     
  3. Zenden jullie alles uit?
    Ja, we zenden bijna alles uit. De Percussion en Winds Prelims die in de Fontys Sporthogeschool plaatsvinden, zenden we niet uit. Dit in verband met een gebrek aan ruimte en een gebrek aan een goede infrastructuur om het signaal sterk genoeg te krijgen voor een uitzending via de Webcast. De Prelims optredens van de Fontys Sporthogeschool komen wel zo snel mogelijk in de Video Vault.
     
  4. Ik ben niet tevreden over de kwaliteit, kan ik mijn geld terug krijgen?
    Wij zullen er alles aan doen om een zo goed mogelijke webcast uit te zenden. We streven naar een HD (720) kwaliteit, maar we zijn afhankelijk van de kwaliteit die de hal biedt. We hebben testen gedaan en het belooft erg goed te zijn. Alleen als de stream compleet niet beschikbaar is, geven we geld terug. Dit kan ook in de vorm zijn van bijvoorbeeld (maand-)tegoeden voor de CGN Video Vault.
     
  5. Waarom moet de webcast geld kosten?
    We hebben ruim 10 jaar de webcast gratis aan kunnen bieden, doordat we van gratis platformen gebruik hebben kunnen maken. Helaas wordt dit steeds lastiger. Vandaar dat we net als vorig jaar voor een betaald platform kiezen. Omdat we veel vragen hebben gekregen om de kwaliteit telkens hoger te krijgen, hebben we besloten om een betaalde webcast te maken. De opbrengsten van het platform zijn alleen maar om het platform te betalen, vandaar dat we de bijdrage voor de webcast zo laag kunnen houden. CGN maakt gebruik van Video Vault en haar vrijwilligers om de productie voor elkaar te krijgen. Deze vrijwilligers zullen er alles aan doen om u een geweldige dag te bezorgen.
     
  6. Waar kan ik mijn vragen stellen?
    Als uw vraag hierboven niet beantwoord is, mail dan naar webcast@colorguard.org. Deze mail wordt voor het evenement en tijdens het evenement zo vaak mogelijk bijgehouden. Mocht u klachten hebben over het evenement welke kunnen wachten, stuurt u deze dan alstublieft na het evenement naar dit mailadres. Zo kunnen we zorgen dat we tijdens het evenement ons kunnen blijven richten om een zo goed mogelijke webcast voor u neer te zetten.
     



© Color Guard Nederland - CGN - 2017 - Go to our full website